۱۳۸۸ شهریور ۲۶, پنجشنبه

Richard Marx – Right Here Waiting for you




آهنگ عاشقانه Right Here WaitingFor youبسیار زیبا است

برای دانلود این آهنگ لینک زیر را کلیک نموده و بر روی کلمه دانلود راست کلیک و Save Target as را انتخاب آهنگ دانلود می شود .
https://www.mixiran.net/showthread.php?t=4749


در مورد این آهنگ و آهنگساز :


ریچارد مارکس ترانه سرا و خواننده معروف آمریکایی متولد 16 سپتامبر 1964 در شیکاگو آمریکاست . که عمده فعالیتش در عرصه راک است .


آهنگ Right Here Waitingfor you در سال 1989 در ژانر پاپ منتشر شد .
این آهنگ به مدت 14 هفته متوالی آهنگ شماره یک آمریکا در سال 1989 بوده است .
ترجمه آهنگ Right Here Waiting for you

Oceans apart day after day
هر روز و هر روز اقیانوسها از هم فاصله می گیرند
And I slowly go insane
و من به آهستگی دارم دیوانه می شوم
I hear your voice on the line
صدات رو پشت تلفن میشنوم
But it doesn't stop the pain
ولی ذره ای از دردم رو متوقف نمی کنه
If I see you next to never
اگه دیگه نبینمت
How can we say forever
چطور میتونیم به هم بگیم
Wherever you go
هر جا که بری
Whatever you do
هر کاری که بکنی
I will be right here waiting for you
من همینجا منتظرت می مونم
Whatever it takes
هر چی پیش بیاد
Or how my heart
یا حتی اگه قلبم بشکنه
I will be right here waiting for you
من همینجا منتظرت می مونم
I took for granted,all the times
من همیشه پذیرفتم آنچه را که به من بخشیده شده
That I thought would last somehow
که فکر میکردم آخرین بار خواهد بود
I hear the laughter,I taste the tears
صدای خنده هایت را میشنوم، مزه اشکهایت را احساس می کنم
But I can't get near you now
ولی نمیتونم پیشت باشم!
Oh,can't you see it baby
آه عزیزم نمیتونی ببینی
You've got me goin' crazy
که داری منو دیوونه میکنی
Wherever you go
هر جا که بری
Whatever you do
هر کاری که بکنی
I will be right here waiting for you
من همینجا منتظرت می مونم
Whatever it takes
هر چی پیش بیاد
Or how my heart breaks
یا حتی اگه قلبم بشکنه
I will be right here waiting for you
من همینجا منتظرت می مونم
I wonder how we can surviveThis romance
نمی دانم چطور ما می تونیم این داستان عاشقانه را سپری کنیم .
But in the end if I'm with
ولی در آخر اگه با تو باشم
I'll take the chance
این شانس رو از دست میدم
Oh,can't you see it baby
آه عزیزم نمیتونی ببینی
You've got me goin' crazy
که داری منو دیوونه میکنی
Wherever you go
هر جا که بری
Whatever you do
هر کاری که بکنی
I will be right here waiting for you
من همینجا منتظرت می مونم
Whatever it takes
هر چی پیش بیاد
Or how my heart breaks
یا حتی اگه قلبم بشکنه
I will be right here waiting for you
من همینجا منتظرت می مونم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

your idea